Завдання для учнів - (з 12.03.2020 р. по 22.03.2020 р.)
5-ий клас
Предмет |
Завдання |
Математика |
Всі дії з десятковими дробами. |
Українська мова |
1. Написати твір-роздум у худ. стилі на тему: «Чого не можна купити за гроші» або «Чому потрібно берегти природу». 2. Виконати вправи 430, 434, 435. |
Українська література |
1.Дочитати «В бур’янах» С. Васильченка. 2.Зробити конспект «Ліричний твір» с. 191-192.
|
Природознавство |
§ 33, 34; завдання на с. 151. |
Історія України |
§ 22; завдання на с. 157. |
Основи здоров’я |
§ 23. |
Англійська мова |
с. 141, впр. 3; с. 142, Впр. 1-б. с. 144, впр. 1-с; с. 146, Впр. 3. с. 146, впр. 4-а. с. 149, впр. 5; с.1 51, впр.2. |
Мистецтво |
Підручник – «Музичне мистецтво. 5-клас» (авт. Л.Масол) – Харків. «Сиция» - 2013 р. § 22 - 23. с. 107 – 112; Вивчити пісню «Зелене слоненя». |
Інформатика |
Підручник – «ІНФОРМАТИКА. 5-клас» (авт. Н.В.Морзе) – К. «Освіта» - 2018 р. § 20. с. 188 – 198. |
6-ий клас
Предмет |
Завдання |
Математика |
Всі дії з раціональними числами. |
Українська мова |
Групи прикметників за значенням. Відмінювання прикметників. Виконати вправи, що входять до цих параграфів. |
Українська література |
Ярослав Стельмах «Митькозавр із Юрківки» прочитати текст і виконати завдання після тексту |
Зарубіжна література |
Читати Джек Лондон «Жага до життя», с. 140 - 151. |
Географія |
Читати тему «Гідросфера». Виконати завдання в контурній карті. |
Історія України |
§ 28 - 29; завдання після §. |
Основи здоров’я |
§ 20 - 24. |
Біологія |
§ 42. |
Англійська мова |
с.151; впр. 2, 3. |
Музичне мистецтво |
§ 22 – 23. с. 101 – 107; Вивчити пісню «Краплини мрії». |
Інформатика |
§20. с. 163 – 172. |
7-ий клас
Предмет |
Завдання |
Алгебра |
§ 30; № 1089, 1097, 1100. |
Геометрія |
§ 21, 22; № 584 - 592. |
Українська мова |
§ 33 - 36; впр. 336, 339, 342, 344, 346, 347. |
Українська література |
Ліна Костенко, Василь Симоненко; «Лебеді материнства» напам'ять. |
Зарубіжна література |
А. Конан Дойл «Спілка рудих», «Пістрява стрічка» та ін. |
Географія |
Теми: «Клімат Південної Америки»; «Природні зони Південної Америки». |
Всесвітня Історія |
§ 18 - 19. |
Історія України |
§ 19 - 20; завдання після §. |
Основи здоров’я |
§ 20 - 23. |
Біологія |
§ 38 - 39. |
Хімія |
§ 20, 22; № 160-161. |
Фізика |
Виштовхувальна сила. Вправи після §. |
Англійська мова |
с. 101 – впр. 6, с. 102 – впр. 3, с. 103 – впр. 5. |
Музичне мистецтво |
§ 20 – 21. с. 80 – 88; Вивчити пісню «Червона рута» . |
Інформатика |
§20. с. 140 – 149. |
8-ий клас
Предмет |
Завдання |
Алгебра |
§ 7; № 207, № 197. |
Геометрія |
§ 20 – 21; № 764, № 766, № 770. |
Історія України |
§ 28 – 29; завдання після §. |
Всесвітня історія |
§19; завдання після §. |
Фізика |
«Паралельне, послідовне з’єднання провідників». Задачі і тести в кінці параграфа. |
Зарубіжна література |
Читати Мігель де Сервантес «Дон Кіхот». Порівняти Дон Кіхота і Сансо Панса. |
Основи здоров’я |
§ 21 – 22. |
Біологія |
§ 45 – 49. |
Хімія |
§ 24, 29; № 180 – 183, 226 – 229. |
Географія |
§ 41(конспект); завдання на с. 208. |
Укр. мова |
|
Укр. література |
1. Зробити ідейно-тематичний аналіз оповідання «Ніч перед боєм». Скласти сенкани до образів діда Платона та діда Савки. |
Англійська мова |
с. 141; впр. 1 а), б), с); впр. 2 а), б). впр. 3. с. 145; впр. 6. |
Мистецтво |
§ 21. с. 114 – 121; Виготовити овальну рамку для фотографій у стилі РОКОКО |
Інформатика |
§ 20 – 22; с. 132 – 156. |