У запропонованих для перегляду різних формах навчально-виховної роботи було створено умови для розвитку пізнавального інтересу і використано різні прийоми взаємодії дорослого з дитиною. Правильний добір методів і прийомів навчання дітей вихователь Сьомка С. І. використала на занятті з пізнавальної діяльності, застосувавши різноманітний дидактичний матеріал, що дало можливість у процесі засвоєння дітьми навчального матеріалу активізувати всі види чуттєвого сприймання й тим самим організувати навчання без їх перевантаження, підтримувати активний пізнавальний інтерес. Вміле використання та чергування ігрових, словесних, наочних та практичних методів роботи вчителів Величко О.П. та Баришполь С.І. не тільки підвищували інтерес вихованців до спільної з педагогом діяльності, а й сприяли підвищенню пізнавальної активності. Діти вміло аналізували різні явища, робили елементарні висновки, обґрунтовували власну думку.
Під час презентації закладу, директор Ковтюх Т.В. наголосила, що така роботи з дітьми є систематичною, хоч є і проблеми, над якими працює колектив.
На завершення роботи засідання було надано методичні рекомендації щодо розвитку пізнавальної активності у дітей дошкільного віку та учнів початкових класів, а також, з метою вивчення наступності дошкільної та початкової ланки, рекомендовано провести спільні заходи.
Методист Бойко Л,Я. наголосила про обов’язковість виконання вимог Базового компоненту дошкільної освіти та впровадження інформаційно- комунікативних технологій, які сприятимуть розвитку пізнавальної активності дітей.
Методист Роєнко С.М. ознайомила присутніх з листом Міністерства освіти і науки України від 28.01.2014 року №1/9-72 «Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань» та листом Міністерства освіти і науки України від 28.01.2014 року №1/9-74 «Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів»